Re: Co sie stanie gdy... (bufor plikow)

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 16 Feb 2007 - 18:40:19 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Piotr B. (pb2004)*, która zaskrzeczała:

> Spróbuj naprawić narzędziem Microsoftu:
> http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=c680a7b6-e8fa-45c4-a171-1b389cfacdad&DisplayLang=en

A spróbuję. Ten program włączył mi usługę ShellHWDetection (zmienił w
rejestrze wartość klucza Start z 4 na 2), może ta usługa jest do czegoś
potrzebna, kto wie...

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8