Re: uzytkwonik domeny poza siecia lan

Autor: Tomasz Onyszko <t.onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Thu 15 Feb 2007 - 18:46:25 MET

Przemysław C. wrote:
> Witam,
> Mam nastepujaca sytuacje. Serwer Windows 2003 Enterpise. Czesc hostow to
> laptopy. Gdy uzytkwonicy pracuja w siedzibie firmy to wszytsko dziala
> ladnie. Ale problem pojawia sie gdy uzytkownik wezmie lapka ze soba.
> Wtedy nie ma dostepu do serwera i do domeny sie nie zaloguje a na
> profilu uzytkownika domeny ma swoja poczte na outlooku, dokumenty itp.
> Pytanie jak mozna polaczyc profil domenowy i profil na loklanym kompie
> tak zeby po zalogowaniu sie np na konto jkowalski (konto w domenie) bylo
> mozliwa praca i dostep do plikow tego uztkownika?

Ktos za mocno przycial polityke bezpieczenstwa - wlacz mozliwosc
logowania za pomoca cached credentials:

Computer Configuration\Windows Settings\Security Settings\Local
Policies\Security Options

“Interactive logon: number of previous logons to cache (in case domain
controller is not available)”

Prawdopodobnie w tej chwili jest ustawione na 0

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl/ - (PL)