XP+sieć

Autor: sg_pl <sg_pl_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 15 Feb 2007 - 07:46:37 MET

Witajcie, na pl.comp.sieci się nie udało - może tu mi ktoś pomoże :)

nie wiem czy to tutaj powinienem poprosić o pomoc ale w sumie rzecz dotyczy
sieci. Otóż miałem problemy z przeglądaniem sieci w XP Prof. - mogłem wejść
na komputery tylko po ip, w otoczeniu sieciowym nie pokazywały się tylko 3
kompy. Doczytałem, że powinienem wyłączyć Netbios NW Link w konf. sieci -
jest tu windowsowy klient novella - i teraz jakby padl DNS po TCP/IP. Tak
jak coś tam działało tak teraz sieć nie działa wogle poza wchodzeniem po IP.
Co jest grane? W sieci nie ma żadnego serwera tylko kilka kompów.

Dzięki za pomoc
Seba