Re: win 2k3 - aktualizacje automatyczne

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 15 Feb 2007 - 07:29:03 MET

In news:er0sn6$ch5$1@news.onet.pl,
*Raul Bloodworth* <trust@no.one> typed:
> Witam
> Czy da się ustawić w windowsie aktualizacje automatyczne w ten sposób,
> aby się same ściągały i instalowały, ale żeby komputer się sam nie
> restartował? Obecnie mam takie coś, że wyskakuje okienko i jak nie
> kliknę, to się system sam zrebootuje...
>
> Pozdrawiam

Dokonaj modyfikacji rejestru:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Microsoft\Windows\WindowsUpdate\AU
wartość DWORD RebootRelaunchTimeoutEnabled = 1
oraz wartośc DWORD RebootRelaunchTimeout = 1440 (doba)
Zawieraja informacje w minutach pomiędzy wyskoczeniem okienka z pytaniem o
restart. Np. wartość tego wpisu ustawiona na 000000f0 oznacza wyskakiwnie
okienka z pytaniem o restart co 60 minut.
wartośc 1440 - doba
wartośc 43200 - miesiąc

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]