[XP Prof] Zniknęła ikonka w połączeniach sieciowych i w trayu

Autor: Przemek B. <aaa_at_bbb.ccc>
Data: Thu 15 Feb 2007 - 00:27:41 MET

Witajcie. Mam jeden problem i byłbym wdzięczny za udzielenie mi jakiejś
pomocy. Mam Windows XP Prof SP2. Chciałem mieć dobrego firewalla. Najpierw
zrobiłem eksport rejestru, potem zainstalowałem Outposta. Jednak nie byłem
zadowolony z tego programu i go wyinstalowałem (przedtem odłączając sieć), a
następnie zrobiłem import rejestru. Zrestartowałem komputer. Potem
zainstalowałem Kerio i włączyłem sieć. No i wtedy zauważyłem, że w
Połączeniach sieciowych nie mam już ikony z moim połączeniem lokalnym. A w
trayu też odpowiednia ikonka zniknęła. Mimo, że sieć działa. Mam modem
kablowy, który podłączam do komputera przez USB. Próbowałem różnych sztuczek
polecanych na stronach Microsoft (nie wszystkich) ale żadna mi nie pomogła.
Np. wyinstalowałem sterownik do modemu i zaistalowałem jeszcze raz. Nie wiem
co robić. Poradźcie coś. Czy powinienem jeszcze raz zainstalować system
operacyjny i zrezygnować z Kerio, czy też można coś wymyslić?? Przemek