MS Windows XP Media Center Edition 2005 ang., MS Office 2003 polski, router d-link DSL-G604t

Autor: siaty <pkosiaty_at_wp.pl>
Data: Wed 14 Feb 2007 - 23:46:11 MET

Witam Listowiczów,

Mam Wielka prośbę o pomoc, (jestem tu nowy a w ogóle moja znajomość
tematyki oprogramowania jest na razie mizerna - zatem proszę o
wyrozumiałość...)

Przez ciotkę z USA kupiłem laptopa - Toshibę. Ma on system MS Windows
XP Media Center Edition 2005 angielski.

W poczuciu obowiązku moralnego po wielu latach piractwa kupiłem też MS
Office 2003 box pl
- żeby zainstalować go na laptopie.
Jeszcze nie instalowałem, bo w infolinii MS pani powiedziała, że może
być problem - bo ta jest MS
Windows XP Media Center Edition 2005 jest angielski a Office polski...

Pani z MS powiedziała, że oni mi nie pomogą i że muszę się zwrócić do
Toshiby w Polsce, (bo mam naklejkę na laptopie, że to wersja
preinstalowana na tym laptopie - więc to sprawa producenta).

A znowu serwisy Toshiby twierdzą że to sprawa MS.
(Swoją drogą to wcale się nie dziwie piratom, jeżeli skruszonego
Klienta, który chce mieć lagalne oprogramowanie tak się traktuje jak
piłeczkę pingpongową...!!!)

Doradźcie mi bardzo proszę - czy powinienem sobie dokupić (chociaż
kosztuje on min. 345 zł) Vistę Home
Premium OEM... np. http://www.speedlinerc.pl/product_info.php?
products_id=846

Mam też problem na stacjonarnym kompie bo jest tam system Windows 98,
a Office 2003 na nim nie będzie się instalował... :-(

Czy do tego starego kompa powinienem dokupić MS Windows XP Home
Edition OEM SP2b PL 1-pack N09-02124 (zawiera kupon uprawniający do
upgrade'u do MS Vista): http://www.speedlinerc.pl/product_info.php?
cPath=45_46_47&products_id=735

Starałem się oststanio podłaczyć router d-link 604t do laptopa, ale
ekran pomocy na WWW nie pokazuje tego protokołu PPPoA czy jakiegoś
takiego, bo komunikacja pomiędzy laptopem a routerem jest! - zarówno
przewodowa jak i beprzewodowa, tylko z neostradą nie udaje mi się
połączyć...

Wiem, że wcześniej muszę kupić jakiś lepszy system do tego
stacjonarnego aby stworzyć tę sieć.

Będę wdzięczny za czyjąkolwiek poradę może chociażby linka -
Z góry wielkie dzięki!

Piotrek
PS. Wszystko ww. jest jednak trochę drogie jak dla mnie...