ostatnie poprawki do XP

Autor: Gab <gpstanekWYWALTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 14 Feb 2007 - 23:05:53 MET

Czy to nowa polityka bezpieczeństwa Microsoftu czy też nowa polityka
sprzedaży Visty, w każdym razie po zainstalowaniu ostatnich porawek do XP
(z 13-02) nie uruchamia mi sie GG a Opera też z trudnościami. Dokładnie
chodzi o to, że uruchamiaja sie, pokazuja się na pół sekundy i
zawieszają/zamykają. Na jednym komputerze z Operą jest lepiej tzn tylko
kilka razy miałem trudności z odpaleniem, GG musze za każdym razem
próbować kilka razy aż "zaskoczy".
Na drugim musiałem zrobic przywracanie systemu do stanu sprzed poprawek.
Na obydwu Windows XP HE SP2.
Jakies rady??

pozdrawiam

--