Re: darmowy odpowiednik TC :)

Autor: Bartek <_at_>
Data: Wed 14 Feb 2007 - 21:44:18 MET

> Witam,
>
> wcześniej pisałem o winrarze, dzięki za porady, 7zip jest bardzo dobry :)
> teraz troche trudniej, jak w temacie, chodzi o Total Commandera, znacie
> coś?
> Nie musi być jakiś super-hiper-mega manager plików, starczy kopiowanie po
> partcjach, ftp i przydałby się dostęp do partycji innych niż Windows. W TC
> była do tego wtyczka.
> Google nic ciekawego nie powiedziało niestety.

Jako manager plikow dobrze mi sie pracuje/pracowalo na WorkSoft Navigator,
jako klient ftp FileZilla. Pozniej ze wzgledu na zajecia zony na uczelni
(jako ciekawostka: na informatyce miala przez semestr zajecia z TC) i jakos
tak poszlo, ze zakupilem licencje.

Jednak na firmowych komputerkach instaluje ten tandem - wystarczy do pracy.

Pozdrawiam
B.Z.