Re: analiza wielu plików tekstowych pod XP

Autor: Tomasz Onyszko <t.onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Wed 14 Feb 2007 - 19:47:22 MET

linp wrote:
> Witam
>
> Pytanie rzucam na tą grupę bo chodzi o Windows XP .
> Do zadania analizy plików tekstowych używam linuxów i zawartych tam
> narzędzi , ale mam nowy sprzęt i narazie tylko Windowsy .
>
> Co możecie polecić do analizy więcej niż 10 plików po 1000 linii
> :)

To zalezy co lubisz :).
W XP teraz to mozesz zainstalowac PowerShell - calkiem sprawnie mozna
niektore rzeczy tam robic :).

Jezeli na codzien uzywasz Linuxów to nie musisz sie odzwyczajac,
wystarczy poszukac na sieci. Kawalek z mojego Tools\bin:

(...)
diff.exe
echo.exe
fgrep.exe
find.exe
gawk.exe
grep.exe
less.exe
sdiff.exe
sed.exe
tail.exe
(...)

znajomo brzmi :)?

Nie wiem jakiej analizy chcesz dokonac, w zasadzie to masz w systemie
find.exe, fc.exe ...

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl/ - (PL)