Re: Co sie stanie gdy... (bufor plikow)

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 14 Feb 2007 - 18:09:09 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Radosław Sokół*, która zaskrzeczała:

> *Tylko* jeżeli wyłączysz powiadamianie o włożeniu płyty.

A możesz przy okazji powiedzieć jak to włączyć z powrotem? Bo ja mam
podobne objawy. I nie odświeża, myśląc, że jest stara płyta. Ba, nawet
jak wyjmę płytę to twierdzi że pusto, ale jak włożę inną to zwykle
wyświetla starą zawartość i oczywiście nie może znaleźć plików... Muszę
odświeżać Total Commanderem, który pewnie używa tej funkcji o której
piszesz (a i to działa na 100% tylko, jeśli odświeżam też na pusto).

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8