Re: W2K3 SBE i udostepnianie

Autor: Tomasz Onyszko <t.onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Wed 14 Feb 2007 - 16:20:34 MET

Piter wrote:
> Witam!
>
> W2K3 SBE, pracuje w domenie, ale z pewnych przyczyn nie chce miec juz
> domeny tylko zwykla grupe robocza. Chce udostepnic jeden folder na
> serwerze tak aby wszyscy w danej grupie roboczej mieli do niego dostep.
>
> Jak to zrobic? SBE nie chce wlaczyc grupy roboczej.

Znaczy o ile dobrze rozumiem to masz SBS 2003 i chcesz sie pozbyc domeny
- prawde mowiac pomysl taki sobie i nie wiem jak SBS sie zachowa.

Jezeli chcesz zeby SBS nie byl kontrolerem domeny to dcpromo.exe i dalej
wedlug instrukcji. Ale nie wiem jak SBS zareaguje na takie cos.

Acha .. jezeli masz uslugi takie jak Exchange na przyklad na tym SBS to
przestanie ci on dzialac jak zdepromujesz DC.

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl/ - (PL)