Re: Dyski sieciowe w domenie

Autor: Lech Pańkowski <lpank1.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 14 Feb 2007 - 08:50:11 MET

Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał(a):

> Lech Pańkowski pisze:

> PS. Spróbuj wykonać "gpupdate" z wiersza poleceń stacji.

Po tym poleceniu (wykonanym przez administratora domeny) pojawiły się trwale
(tzn. są po każdym zalogowaniu) dyski u użytkownika z grupy 'studenci' oraz -
 po upływie pewnego czasu - u użytkownika z grupy 'pracownicy', natomiast
nie widzi ich administrator! Na innych stacjach dalej nie ma dysków u nikogo.

> PS2. Dlaczego podajesz adres kontrolera AD jako IP, i to
> publiczne?
Zrobiłem testową mini-sieć. Po instalacji jej kontrolera AD nadałem mu
publiczne IP z puli którą dysponuję, aby się zarejestrował w Microsofcie.
Nie instalowałem na nim NDSu, dlatego w skrypcie używałem adresu, aby
wyeliminować problemy z rozpoznawaniem jego nazwy.