Re: bezpieczne usuwanie sprzętu - brak urządzenia

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 13 Feb 2007 - 16:38:42 MET

In news:mn.6af67d72e60cb156.69974@gazeta.pl,
*Wojtek* <nick0000@gazeta.pl> typed:
> WinXP SP2 Prof, Thinkpad G40 + karta PCMCIA Linksys WLAN WPC 54G
> Nie mogę jej usunąć z systemu bo ... nie ma jej w bezpiecznym usuwaniu
> sprzętu.
> System ją traktuje chyba jako kartę wbudowaną na stałe :(
> Jak odzyskać możliwość usunięcia z systemu w trakcie pracy?
>
> Pozdr.
> Wojtek

Start/ uruchom i wpisz w okienko:
Rundll32.exe shell32.dll,Control_RunDLL hotplug.dll
(Aplet Bezpieczne usuwanie sprzętu)
Teraz możesz spokojnie wykonać to co chciałeś.

PS. Nie każde urządzenie podłączone do USB pokaże się w tray'u.
Na przyklad podłaczona myszka, klawiatura, skaner, drukarka ... nie pokaże
ikonki "bezpiecznego usuwania", natomiast np. podłaczysz do USB modem od
neostrady Sagem800 itp.., to Ci pokaże tą ikonkę.
A może masz coś namieszanego w rejestrze?
Zajrzyj do klucza:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{783C030F-E948-487D-B35D-94FCF0F0C172}\LocalServer32
Domyslna=rundll32.exe C:\WINDOWS\system32\hotplug.dll,CreateLocalServer
{783C030F-E948-487D-B35D-94FCF0F0C172}

--
Piotr Palusiński [Microsoft MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx