Re: Dwie instalacja XP na jednej maszynie

Autor: <jarmal76_at_gmail.com>
Data: Tue 13 Feb 2007 - 13:24:26 MET

On 13 Lut, 11:43, JacFef <jac...@DELETE.o2.pl> wrote:

> Aktywacja pierwszego zablokuje drugą aktywację. W pesymistycznym przypadku
> MS uzna serial z piracki i zablokuje go :D

No ale ja wlasnie nie chce aktywowac drugiej. Kopiujac calosc dysku
systemowego
na inny mam przeciez taka sama konfiguracje sprzetowa. Jedyna roznica
to inna
partycja lub dysk systemowy. Czy aktywator bedzie marudzil?

> Po co całą instalkę kopiować? Wystarczy plik wpa.dbl -> w system32 go
> znajdziesz (ale pewny nie jestem).

i tak musze zainstalowac, kopiowanie wyjdzie szybciej.

Swoja droga to zdzierstwo ze musze kupic 2 kopie jesli sa uzywane
na tym samym komputerze.

Pozdrawiam

Jarek