Re: Wolna praca po reinstalacji Windowsa XP i lagi

Autor: Kuba <sendor13_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 13 Feb 2007 - 12:12:44 MET

Użytkownik "Grzegorz Nowak" <ahpuch@o2.pl> napisał w wiadomości
news:eqr23p$o05$1@news.onet.pl...

> Takie, ktore wskazuja jego obecnosc - zwykle warrningi i errory.
> Eventvwr.exe sekcja system.
>
> --

Narzędzia Administracyjne przeglądałem już wcześniej i nic prócz logów
informacyjnych nie było (co jakiś czas ostrzeżenia, ale nic specjalnego), w
każdym razie nie pojawiają się tam żadne błędy.
Mam natomiast pytanie odnośnie procesu obsługi przerwań sprzętowych (na
początku zaznaczałem, że to ten proces nagle zaczyna wykorzystywać procesor
w 80-90% i wtedy zauważalne jest zwolnienie pracy całego systemu),
mianowicie czy jego praca jest zależna od ustawień przerwań w BIOSie? Czy
warto jeszcze bawić sięw zmianę ustawień w BIOSie?

Pozdrawiam,
Kuba