Re: XP z dysku IDE na SCSI ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 13 Feb 2007 - 09:17:34 MET

"Kajetan" <no-mail@no-problem.pl> wrote in message
news:eqr41d$2f6a$1@news2.ipartners.pl...
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Zaraz, skladnia scsi() i ntbootdd.sys odnosza sie do konfiguracji z
> kontrolerami
> SCSI bez wlasnego BIOSu. Takich kontrolerow sie praktycznie teraz juz
> nie spotyka,
> dlaczego uzywac tej archaicznej technologii?

Właściwie to świadomie tak napisałem tę całą procedurę, żeby to program
bootcfg określił wymaganą składnię. Jeżeli ten kontroler ma BIOS i jest
on włączony, to faktycznie będzie to składnia multi(), a plik
Ntbootdd.sys będzie zbędny. Dzięki za sprostowanie.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/