Re: Vista: prezentacja nowych technologii

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 13 Feb 2007 - 01:28:35 MET

> Czy ktoś Ci każe instalować?

Grzegorz - prowokujesz rozmyslnie czy bezmyslnie ??
Jesli to 2 to przepraszam, mozesz dalej nie czytac...

Jesli zas potrafisz sie glebiej zastanowic nad tym co napisales
sam wywnoiskujesz o co chodzi... Pytanie z gatunku podobnych
- Czy ktos ci kaze jesc?
Jesli powiem ze w sklepach jest jedynie wysokoprzetworzona
chemia ktorej jedzenie grozi powaznimi chorobami mozesz
skwitowac to banalnym pytaniem:
- Czy ktos ci kaze to jesc ??

Oczywiscie ze nikt mi nie kaze - tak samo jak nikt mi nie kaze pic,
oddychac, spac, rozwijac sie czy gromadzic bogactwa...

Mozna bojkotowac sklepy i zywic sie odpadkami, mozna bojkotowac
spoleczenstwo i byc bezdomnym lumpem, mozna bojkotowac lekarzy
i leczyc sie samemu ziolkami, mozna tez bojkotowac komputery i zyc
bez nich (ludzie radzili sobie bez komputerow calymi wiekami)...
Jest to kwestia pewnego wyboru, ale wybor jest naprawde niewielki...

Jesli ktos chce w miare normalnie funkcjonowac w spoleczenstwie
pracowac, uczyc sie, komunikowac z innymi, w 90% skazany jest
na mniejszy lub wiekszy kontakt z komuterami, w dodatku w 90%
z systemami Ms. Alternatywa jest, ale jaka ? Izolacja ? Smierc ?

Inna sprawa ze to wlasnie uzytkownicy zbudowali potege Ms i pod
pewnymi wzgledami uzywanie Windows staje sie rodzajem normy
spolecznej. Takiej jak uzywanie pieniedzy do wymiany i gromadzenia
dobr, czy noszenie ubran (nawet kiedy jest bardzo cieplo i ubrania robia
sie niepraktyczne). A cena jaka placimy za kolejne cuda Ms. to moze
coraz czesciej cos w stylu zakupu nowych, modnych w tym sezonie
butow czy marynarki ?

Zomo