czytnik palca i logowanie

Autor: JG <j_a_r_o_at_interia.pl>
Data: Mon 12 Feb 2007 - 20:15:35 MET

Witam!
Mam pytanie : kiedys zakupilem czytnik biometryczny ,(odcisk palca na USB) i
byl do niego dolaczony programik OmniPass. Byl on o tyle fajny , ze mozna
bylo przypisac "palucha" do logowania np. do poczty czy strony bankowej. W
laptopie mam rowniez czytnik tyle ze wbudowany (laptop dell) lecz ten soft
go nie rozpoznaje. Czy znacie moze jakis program ktory ulatwialby logowania
wlasnie z odcisku palca na wbudowanym czytniku??

pozdr JARO