Re: Wcięło "Pokaż pulpit"

Autor: Sławomir Stępniak <slaw1step_at_poczta1.1onet.pl>
Data: Mon 12 Feb 2007 - 17:29:49 MET

In news:eqotks$ih8$1@atlantis.news.tpi.pl , *Osadnik* wrote:
> Heh, a ja myślałem ze to coś bardziej skomplikowanego :)
> Ha! przy przeciąganiu to się tylko skrót robi. ale żaden problem. ;)

To co się robi przy przeciąganiu różnych elementów zależy od Jego
Wysokości Windows, jednak rządzą tym pewne zasady. Domyślnie przyjmuje
on najbardziej prawdopodobną akcję.
Przy przeciąganiu pliku do innego katalogu na dysku - przeniesienie
Ale już na inny dysk - skopiowanie
Przy przeciąganiu plików wykonywalnych zakłada, że najlepiej go zostawić
na swoim miejscu, a w docelowej lokalizacji stworzyć skrót. Itd.
W dobroduszności swej jednak, system umożliwia użytkownikowi zmienienie
tego, przy pomocy klawiatury. I tak:
Shift + przeciągnięcie myszą - wymusza przeniesienie.
Ctrl + przeciągnięcie myszą - wymusza skopiowanie.
Alt + przeciągnięcie myszą - wymusza utworzenie skrótu.

Było przy przciąganiu Shift nacisnąć, jeszcze możesz to naprawić, a przy
okazji poćwiczyć :)

--
Pozdrawiam.:Sławomir Stępniak:.slaw1step@poczta1.1onet.pl(ale bez cyfr)