Re: Wolna praca po reinstalacji Windowsa XP i lagi

Autor: Kuba <sendor13_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Feb 2007 - 16:43:24 MET

Użytkownik "Grzegorz Nowak" <ahpuch@o2.pl> napisał w wiadomości
news:eqpu8i$v0a$1@news.onet.pl...

> Co to za komputer? Sa na to jakies poprawki - nowy bios or sth? Co mowia
> logi systemowe? Poza tym jak jesli na innym windowsie sytuacja miala
> miejsce to moze problem sprzetowy?
>
> --

Celeron 2,4 GHz + 768 MB RAM DDR
Kiedyś aktualizowałem BIOS, ale tak jak napisałem, przed reinstalacją
systemu (była to dokałdnie ta sama wersja systemu, ten sam zestaw
sterowników) sytuacja nie miała miejsca, wszystko działało poprawnie, bez
najmniejszych opóźnień, lagów.

Jakie logi systemowe mogłyby pomóc w identyfikacji problemu?

Kuba