Re: co to znaczy??

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Mon 12 Feb 2007 - 00:49:26 MET

Użytkownik "Jarek" <jarekpc@vp.pl> napisał w wiadomości
news:eqn9k1$lbo$1@news.onet.pl...
> Witam
>
> Mam zainstalowanego xp + sp2 i gdy zamykam ie6 pojawia sie komunikat:
> Instrukcja spod 0x01ca1e10 odwoluje sie do pamieci pod adresem 0x017a4658
> Pamiec nie moze byc read?? Skanowalem go kasperkym ale nic nie
> wykazal?Probuje jeszcze avast moze on cos wykaze.Na google nic nie
> znalazle.Moze ktos z Was spotkal sie z takim komunikatem?

A sprawdź, czy Memtest nic nie wyrzuci.../ odpal dyskietkę z programem i
niech przeleci pamięć ze 2-3 razy conajmniej...
http://www.memtest.org/download/1.70/memtest86+-1.70.floppy.zip - tu
ściagasz obraz do nagrania na SPRAWNĄ dyskietkę, z której odpalasz
komputer.
Po wejściu do archiwum odpalasz plik install.bat, musi już być sprawna i
sformatowana dyskietka w napędzie. Dotychczasowe dane są z niej wymazywane.
Po nagraniu jej restart ( i w razie konieczności ustawienie w BIOSie na
start z dyskietki) i niech przeleci minimum 2-3 razy.

Przyczyną może być zły styk w którymś gnieździe, połamana taśma do HDD
(miałem taki przypadek, ze sprawny dysk bez powodu "znikał", a w innym
kompie chodził), przetaktowanie któregoś z podzespołów, lub całego
komputera.
Zdejmij przetaktowanie jeśli jest i wróć do normalnych parametrów, oraz
posprawdzaj (i w razie potrzeby popraw) złącza i styki w gniazdach. Także,
czy radiator dobrze przylega do procka, czy nie jest zanadto zakurzony, czy
wiatrak kręci się odpowiednio szybko...
Jeśli masz więcej modułów pamięci, może pomóc ich zamiana miejscami (i
ponowny memtest, aby wykazał, czy nie ma felerów). Jeśli masz jeden, to
przełożenie do innego gniazda.

Jeśli nie pomoże, lub nie będziesz czegoś wiedzieć, albo zechcesz się
upewnić, lub poszerzyć informacje - napisz.

--
LH
http://www.youtube.com/watch?v=xmsV9R8FsDA