Re: Usługa a lokalne konto

Autor: <lucasww_at_o2.pl>
Data: Sun 11 Feb 2007 - 21:02:31 MET

> Ale o co chodzi? O zarządzanie kontami? Można to robić bardzo różnie, przez
> WMI, AD albo po prostu wołająć komendę net user.http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;306272

Chcę dodać do wcześniej utworzonego programu, będącego de facto
usługą, możliwość zarządzania kontami lokalnych użytkowników. Tak jak
wspomniałem wcześnie. Podążając obraną drogą, WinAPI już nie oferuje
metod użytecznych do tego celu, albo nie umię znaleźć :) . Dlatego
pytam się to zebranych userów :), jakie są możliwości osiągnięcia
celu. Jak jest możliwość to chcę skorzystać z "niszowych"
rozwiązań :) . To znaczy jak najbliżej systemu. Bez używania
zewnętrznych programów, rozwiązań itp. Tylko to, co dostarcza OS. Aby
można było to wkompilować w istniejące źródła usługi, oczywiście jeśli
jest taka możliwość.