Wyciek pamieci W2K

Autor: Zanac <niemam_at_emalyi.pl>
Data: Sun 11 Feb 2007 - 15:40:48 MET

witam

Mam w pracy taki komp z W2K ktoremu zdarza sie wyciek pamieci. Uzywam duzo
aplikacji do obslugi obrazów graficznych i zapycha sie pamiec fizyczna.
Potrzebny mi jakis program do optymalizacji pamieci ktory by mozna bylo
uzywac na koncie Uzytkownika. Zglaszałem sprawe adminowi ale on uwaza ze to
jest niepotrzebne. Niestety zeby zwolnic pamiec nalezy wylaczyc i wlaczyc
aplikacje a to trwa i spada wydajnosc no i jest uciazliwe. Dostepne
freeware na ktore sie natknalem wymagaja instalacji a to na koncie
Uzytkownika nie jest mozliwe. jakby ktos z Was znal taki program to prosze o
info.
pozdr