Re: udostępnianie plików - winNT vs XP prof

Autor: kajus44 <kajus44_USUNTO__at_wp.pl>
Data: Sun 11 Feb 2007 - 10:53:05 MET

wiadomość:eqmmk2$d73$1@opal.icpnet.pl,
nadawca:Piotr Krzyżański
> Użytkownik "kajus44" <kajus44_USUNTO_@wp.pl> napisał w wiadomości

> http://www.banita.pl/konf/smbudostwinnt.html
>
> Piciu

Mam tak jak tam jest, może z wyjątkiem tego, że w panelu sterowania mam
"sieć" a nie "połaczenia sieciowe", ale to chyba kwestia nomenklatury.
O dziwo - mam udostępnione "drukarki" i "zaplanowane zadania" do których
mogę wejść z windowsa XP bez problemu, a do jednego głupiego folderu ni chu
chu.
Dzięki za pomoc, będę próbował w poniedziałek.
Pozdrawiam