Re: WinXP dell

Autor: Robert Winkler <winkel_at_NOSPAMpoczta.fm>
Data: Sat 10 Feb 2007 - 18:14:58 MET

> Mam laptopa Dell sprowadzonego z niemiec. Z niemiecką licencją na windowsa.
> Polski windows nie chce instalować się z delowiskimi numerami. Czy gdy kupie
> na allegro nośnik z polskim windowsem dla della, to da się zainstalowac taki
> windows na numerach z licencji della?

Prawo do instalacji innej wersji językowej systemu operacyjnego
mają jedynie klienci którzy kupili system w ramach jednej z licencji grupowych
i to tylko pod warunkiem że systemu w danej wersji językowej
jest tańszy niż wersja na którą została podpisana licencja grupowa.

Jeśli chcesz mieć _legalny_ polski system operacyjny
musisz kupić nowego polskiego OEM'a.

--
Robert Winkler