Połączenie dwóch komputerów XP prof. i hom

Autor: <iamrosss_at_gmail.com>
Data: Sat 10 Feb 2007 - 13:39:36 MET

Witam,
Mam 2 komputery na jednym jest zainstalowany win xp prof. na drugim xp
home. Oba są wpięte przez bezprzewodowe karty sieciowe do routera,
internet działa na obu. Na obu wyłączyłem firewalla. Jest jakiś
problem ponieważ z komputera xp home nie mogę się dostać do komputera
na którym jest xp prof. ping nie działa. Klikam na grupę roboczą DOM i
widzę oba komputery jednak na komputer gdzie jest xp prof. nie mogę
wejść. W drugą stronę czyli z komputera gdzie jest xp prof. wszystko
działa zarówno ping jak i wejście do udostępnionego folderu. Czy ktoś
doradzi co może być nie tak?