Re: otwieranie folderów w nowych oknach - problem

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 09 Feb 2007 - 23:23:34 MET

In news:eqirle$8fm$1@news.onet.pl,
*marta* <betko@op.pl> typed:
> Witam
>
> Dzisiaj zmieniałam w opcjach folderów w winXP domyślne ustawienia,
> jaki program ma być przyporządkowany do jakiego programu. Coś poszło
> nie tak i mam taki Problem, że:
>
> po kliknięciu na folder otwiera się zawsze w nowym oknie, mimo, że
> ustawiłam w opcjach folderów - otwieraj w tym samym oknie !!!
>
> Jak to zmienić, gdzie znaleźć w rejestrze odpowiednie wpisy??

Usun klucz:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Streams
"Settings"=hex:0b,00,00,00,04,0 itd..

oraz zmien wartosc piatego bitu z *2b* na *0b* w kluczu:
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Cabinet
State
"Settings"=hex:0c,00,01,00,0b,itd...
Restart

--