Zmiana logical na primary i co z danymi?

Autor: Irek Mosz <i.mosz_at_CHLAST.deltatrans.pl>
Data: Fri 09 Feb 2007 - 12:07:54 MET

Witam!
Mam dwie partycje na dysku: primary (C) i logical (D). Za pomocą
bootitng zmieniłem logical na primary. W systemie (xp) partycja jest
widziana pod "starą" literą dysku (D) ale nie ma dostępu do danych
(dysk nie sformatowany). Czy jest jakaś metoda żeby system zobaczył
pliki i foldery na tej partycji?
Nie mam noża na gardle ale chciałbym mieć to przetrenowane na
przyszłość :-)

--
Pozdrawiam
Irek Mosz: http://serduszko.prv.pl