Dobry program do skanowania i diagnostyk dysków w RAID 0 pod win ?

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Thu 08 Feb 2007 - 22:38:50 MET

Witam. szukam dobrego programu, który przeskanuje mi moje dyski RAID na
wszelkie mozliwe sposoby( prawdopodbnie jeden z dysków w parze szwankuję
chciałbym się dowiedzieć który i co tak naprawde jest przyczyną) , dobrze by
bylo gdyby jeszcze potrafil okreslij i zbadac czy dyski prawidlowo chodza w
RAID 0.
Oczywiscie najlepiej zeby nie bylo to jakaś krowa w stylu pakiet nortona.
Dzięki.