Re: Dyski sieciowe w domenie

Autor: Lech Pańkowski <lpank1.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 08 Feb 2007 - 13:40:39 MET

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał(a):

> [...]
Server

> 1) Niezbyt szczęśliwie wybrane litery dysków (choć nie wiem,
> czy to ograniczenie z czasów NT dotyczące Z: i skryptów
> logowania jeszcze obowiązuje).

1/ Dlaczego niezbyt szczęśliwie?? Są jakieś ograniczenia na litery? Zresztą
to działało...

> 2) Warto by wiedzieć, jak to zrobił. Czy jakimś login-skryptem,
> czy przez GPO...

> A jest wykonywany w ogóle?
>
> Ma być w "Logowanie".
>
> Czy w logach kontrolera AD i stacji nie ma jakichś błędów/
> ostrzeżeń?

Chyba nie jest wykonywany.
Zrobiłem instalację testową (na innym komputerze zainstalowałem oddzielny
kontroler domeny z inną nazwą domeny). Na tym kontrolerze w Zasadach grupy
tej domeny w Konfiguracji użytkownika...Logowanie umieściłem plik 'auto.bat'
o treści:
  net use x: \\212.33.72.251\Dostępny
  pause
Wymieniony adres IP jest przypisany dla tego kontrolera. Do kontrolera
przyłączona jest skrosowanym kablem stacja robocza XP tak, że tworzą
wydzieloną sieć. Stacja została zarejestrowana w domenie. W AD został dodany
użytkownik. Ze stacji loguję się jako ten użytkownik do domeny. Logowanie
pomyślne, ale nie mam dysku sieciowego na stacji. Również proces logowania
nie jest przerywany (oczekiwałem pojawienia się okna z napisem typu "Press
any key...).

2/ Co jest nie tak ???

Dodam jeszcze, że przeglądając 'Moje miejsca sieciowe' na stacji widzę
katalog Dostępny na serwerze.

3/ W jakich logach powinno być zarejestrowane logowanie do domeny?

Pozdrawiam z nadzieją na ciąg dalszy,
--
L. Pańkowski