Re: Problem z zamykaniem Windowsa

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Thu 08 Feb 2007 - 01:07:31 MET

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:eqdp3v$mff$4@nemesis.news.tpi.pl...

> Śrutówką najlepiej będzie. No bo jak Ci "Dysk nie pracuje, naciskanie
> klawiszy, czy ruszanie myszka - bez efektow" to cośby a'la problem ze
> sprzętem ale dla pewności młotkiem.

Mnie się potrafiły takie rzeczy , gdy miałem coś porąbane z zarządzaniem
energią, tak więc, sprawdziłbym, czy w BIOSie jest to powłączane, oraz, czy
Winda ma to właściwie ustawione.
W moim przypadku przywrócenie właściwych ustawień pomogło, zaczęło się
normalnie zamykać.

--
LH
http://www.youtube.com/watch?v=xmsV9R8FsDA