Re: Vista + XP = Problem

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 07 Feb 2007 - 20:48:46 MET

"to0l" <no_spamWYTNIJTO@vp.pl> wrote in message
news:17c4.0000011b.45ca2aae@newsgate.onet.pl...
> M.
>
> Po pierwszym razie załadował sie XP z wyborem trybu startu wiec
> przeprowadziłem reperacje kolejny raz teraz jest Vista a XPka brak :(

To jak masz Vistę to teraz doinstaluj sobie darmowy programik EasyBCD
http://neosmart.net/dl.php?id=1 i będziesz mógł swobodnie edytować menu
bootmanagera Visty. Jest to prostsze niż kombinowanie teraz z naprawą z
wiersza poleceń, etc.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/