Re: poprawki na serwerze dla hostow

Autor: Piotr Smerda <piotrs00_at_go2hell.pl>
Data: Wed 07 Feb 2007 - 10:14:05 MET

On Tue, 06 Feb 2007 17:35:55 +0100, "Przemysław C." wrote:

> [ciach]
> za taka odpowiedz to Ci KOLEGO serdecznie dziekuje.
> zobacz na post kolegi Kajetana - o takie cos mi chodzilo - o praktyke a
> nie minimalne wymagania jakie podaje MS.

W praktyce zależy to od wielu czynników - jak masz tylko polskie wersje
Windows w sieci - to wystarczy np 8GB. Ale jak masz już polskie,
angielskie, niemieckie i dodatkowo np SQL Server i kilka innych - może to
nawet przewyższyć podawane przez MS wymagania. Nie napisałeś nic o swoich
warunkach - dlatego dostałeś taką odpowiedź.

--
Pozdrawiam
Piotrek