Kalendarz w windows xp na koncie ograniczonym

Autor: Lopez <rtlopezREMOVE_at_gazeta.pl>
Data: Tue 06 Feb 2007 - 22:30:54 MET

Witam

Jak umozliwic dostep do kalendarza dla uzytkownika pracujacemu
na koncie ograniczonym w systemie windows xp.
Aktualnie klikniecie na zegarek powoduje ze system raczy mnie
komunikatem ze nie mam wystarczajacych praw aby modyfikowac
czas systemowy. A ja nie chce go modyfikowac tylko
np. sprawdzic jaka bedzie data za trzy tygodnie w niedziele.

--
Pozdrawiam
Lopez