Re: ZUZIA 6

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 06 Feb 2007 - 14:16:40 MET

news:eq9rh6$lcf$3@polsl.pl...
> [...]
JIT

> Nie testowałem DOXBoxa na maszynach SMP. Możliwe, że w takich
> przypadkach coś jest nie tak. Na Athlonie XP tryb JIT działa
> wyraźnie lepiej, niż standardowy.

Ja przypuszczam, że tu bardziej jest kwestia podziału na wątki. JIT wyraźnie
czepił się jednego, a normal daje równo na oba.
Może jakbym z cyklowaniem pokombinował, to by jakoś ruszyło? Aale, na normal
jakoś działa, to nie będę poprawiać, zgodnie z regułą lepsze jest wrogiem
dobrego.

--
LH
http://www.youtube.com/watch?v=xmsV9R8FsDA