Re: ZUZIA 6

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 06 Feb 2007 - 13:00:40 MET

news:eq9e75$g49$2@polsl.pl...

> Próbowałeś włączyć w konfiguracji eksperymentalny translator JIT?
> Zmniejsza wyraźnie obciążenie CPU powodowane wirtualizacją proce-
> sora, zostaje tylko obciążenie z emulacji VGA i dźwięku w zasadzie.

Niestety, totalna porażka, gorzej, niż w trybie normalnym.
Dlaczego?
Już tłumaczę.

DOSBOX w trybie normalnym rozkłada mi obciążenie na oba wątki mniej-więcej
po równo, zajęte nie bardziej, niż po ok 50-60 % każdy. Gdy włączyłem JIT
(dynamic - za google), to zarżnęło jeden wątek, gra zaczęła skakać, jąkać
się, rwało dźwięk, wyrażnie zwolniła. A drugi wątek narzekał na brak
zajęcia. Wróciłem do normal i uciąłem sobie jeden poziom. Tu też są
problemy, ale powiedzmy, że pomijalne, gra jest sterowna. Z JITem nie dało
się grać.

--
LH
http://www.youtube.com/watch?v=xmsV9R8FsDA