Re: ZUZIA 6

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Tue 06 Feb 2007 - 11:54:39 MET

Użytkownik "Vertex" <joke@verkomp.pl> napisał w wiadomości
news:eq9hj8$enr$1@atlantis.news.tpi.pl...

> daje znac :)
>
> udalo sie ... z kreatora i zuzia dziala
>
> znalazlem w *.bat`ach wpis dosinfo.exe .... i na tym tez sie wieszalo ....

O w dupę jeża... upierdliwe bydlę... mnoży się jak wściekły i zaraża we
wszystkich katalogach pierwsze napotkane pliki .bat, dopisując swoje
wywołanie. Długość 54480 bajtów.
W razie, gdyby *.BAT był zabezpieczony przed zapisem, tworzy plik o zerowym
rozmiarze, nazwie nie pamiętam jakiej i chyba leci dalej, aż obskoczy cały
filesystem. Jeśli BAT jest zarqażony, to wirus omija go i leci do następnego
katalogu, chyba się wtedy nie kopiuje do tego.
Kiedyś specjalnie go pouruchamiałem, aby rozebrać jego działanie. na
szczęście jest niegroźny i ogranicza się do mnożenia jak króliki. Szczegóły
jednak już mi uleciały - lat minęło jakieś 10, jeśli nie więcej :)
Infekcję *.BAT, jak i samego śmiecia można usunąć całkowicie ręcznie, nie
jest to trudne, może być upierdliwe, gdy BATów jest dużo.

> wywalilem bo antywir pokazywal ze to jakis syf ....

No, jest to syf. Przede wszystkim, przelecenie przez cały filesystem trochę
trwa i zanim to nastąpi, program uruchamiany z BAT nie zostanie
uruchomiony - czeka, aż wirus skończy.

> od po kreatorze zadzialalo 100%

Cieszę się :)

> Dzieki i pozdrawiam