Dyski sieciowe w domenie

Autor: Lech Pańkowski <lpank1_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 06 Feb 2007 - 09:39:58 MET

  Kłaniam się.
Piszę z prośbą o poradę.
Jest domena ze stacjami roboczymi z XP i dwoma kontrolerami domeny - Server
2003 EE SP1. Typowa sieć lokalna w jednym budynku. Na jednym z kontrolerów
udostępnione 2 katalogi, przeznaczone na dyski sieciowe Y i Z dla
użytkowników (oznaczanych dalej przez 'U'), oraz trzeci, przeznaczony na
dodatkowy dysk sieciowy X dla administratorów (oznaczanych przez 'A').
Całość zakładał kolega, który już nie pracuje.
Wszystko działało, w tym sensie, że U logujacy się na stacji widział (po
kliknięciu 'Mój komputer') Y i Z, natomiast A logujący się na stacji lub
serwerze widział X, Y i Z.
Pewnego dnia dyski Y i Z zniknęły na wszystkich stacjach, ale U może do nich
dotrzeć przez 'Moje miejsca sieciowe' i zamapować - wtedy pozostają widziane
na tej stacji.
'A' po zalogowaniu na stacji widzi tylko X, po zalogowaniu na serwerze - X,
Y i Z, jak porzednio.
Próbując naprawić sytuację dodawałem skrypt .bat mapujący dyski ("net
use...") w Zasadach grupy domeny - zarówno w 'Konfiguracja komputera-
>Ustawienia systemu Windows->Skrypty->Autostart' jak i w 'Konfiguracja
użytkownika->Ustawienia systemu Windows->Skrypty->Logowanie' - bez efektu.

Pytania:
1/ Co mogło się stać, że zniknęły dyski widziane na stacjach?
2/ Jak przywrócić stam poprawny bez konieczności mapowania ich na wszystkich
stacjach (kilkadziesiąt szt.)?

Z podziękowaniem za wszystkie uwagi,
--
L. Pańkowski