BSOD i reset przy starcie XP po zmianach w sposobie logowania w kontach uzytkownikow

Autor: medevacs <medevacs_at_gmail.com>
Data: Mon 05 Feb 2007 - 23:10:13 MET

Jest sobie komputer roczny ale bardzo malo uzywany, praktycznie tylko
ktos na nim napisal pare dokumentow w wordzie i sluchal mp3.
Oryginalny Windows Prof. SP2. na pokladzie. Niestety bez dostepu do
sieci dlatego nie moge sciagnac poprawek. Problem wyglada tak, iz
wszystko dzialalo dobrze dopoki nie zachcialo mi sie zmienic sposobu
logowania uzytkownika. Byly powlaczane ekran powitalny i szybkie
przelaczanie uzytkownikow. Wylaczylem to, uruchomilem ponownie
komputer i przy wlaczaniu nagle wyskakuje BSOD (blue screen) ale
niestety na ulamek sekundy, w zwiazku z czym nie moge dojzec co tam do
mnie system mowi i nastepuje natychmiastowy reset. Z poczatku, po tym
restarcie dalo sie uruchomic komputer normalnie (przy wyborze czy tryb
awaryjny itd.), ustawialem tryb logowania na taki sam jak ostatnio ale
to nic nie daje. W chwili obecnej, po wlaczeniu komputera i wyborze
normalnego uruchomienia wystepuje bsod i reset i pozniej to samo i tak
w kolko. Zaznaczam, ze na komputerze zainstalowane jest .NET 1.1, jest
jedno konto administratora, jedno goscia (wylaczone) oraz jedno jakies
NETowe czy jakies inne tworzone automatycznie przez z ktoras z
genialnych aplikacji MS. Pamietam ze swego czasu podobny problem
zaczal mi sie pojawiac kiedy po instalacji .NET zachcialo mi sie
grzebac w ustawieniach logowania. Niestety nie pamietam jak to wtedy
naprawilem. Troche strzelam ale czy rozwiazaniem nie jest to:
http://support.microsoft.com/kb/837115/pl ? (komputer nie jest u mnie,
dlatego nie moge tego od razu sprawdzic)