Re: [partycje] Czym by nie stracić danych

Autor: hefalump <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Mon 05 Feb 2007 - 22:56:18 MET

news:5288qe.s9f.ln@kwinto.prv...

> To wszystko przez tę gorączkę. Pisałem Ci przecież że nie musisz bootita
> instalować na hdd.

* Oł szit. Przepraszam i dzięki :)
Tak czy siak - czekam do jutra. Właśnie wykryłem prawdopodobną usterkie
laptopa
(nie wyłącza się ekran po zamknięciu pokrywy) potwierdzoną na grupie
pl.comp.pecet (tu nie pytałem, bo to prawdopodobnie sprzętowe jest - opcje w
systemie
przeorałem wszystkie), wiec prawdopodobnie czeka mnie wizyta w serwisie ...
z gorączką.
Super. Nie wie ktoś jak to jest "niezgodnością z umową" w ramach 5 dni od
zakupu lapa?

ZDrawim.