Re: [partycje] Czym by nie stracić danych

Autor: hefalump <hefalumpikWYTNIJ_at_TOgazeta.pl>
Data: Mon 05 Feb 2007 - 22:13:23 MET

Użytkownik "hefalump" <hefalumpikWYTNIJ@TOgazeta.pl> napisał w wiadomości
news:eq82vj$shc$1@inews.gazeta.pl...

* No i nie poradzę sowie. Nie chcę stracić danych.
Zrobiłem sowie ISO i wgrałem na CDR. Uruchomiłem z CDR lapka.
Teoretycznie najpierw trzeba zainstalować BootIt NG na dysku twardym.
Ale można to zrobić tylko na oddzielnej partycji, lub partycji Fat Fat32
lub stworzonej przez BootIt EMBRM. A ja nie mam ani partycji
Fat ani Fat32 ani tej ostatniej. Teoretycznie powinienem oddzielić
partycję 8MB, ale nie kumam tego kroku. Skoro mogę zmieniać rozmiary
partycji
to po co instalować Bootit :)?

Będę wdzieczny za pomoc (disclaimer - mam gorączkę jeszcze wyższą ;)).
Dokładniej mam jedną partycję koło 111 GB, wolnego 85 GB. I chcę wydzielić
z tego wolnego z 40 GB i 10 GB, albo chociaż samo 40. Przypominam
WinXP MCE na NTFS.

ZDrawim.