Re: pytania o rozwiazania

Autor: huck <kyller_at_neostrada.pl>
Data: Mon 05 Feb 2007 - 19:01:21 MET

"Kajetan" <no-mail@no-problem.pl> wrote in message
news:eq5o30$2fue$1@news2.ipartners.pl...
> Użytkownik "huck" <kyller@neostrada.pl> napisał w wiadomości

> FRS w sensie File Replication Service. Zrob sobie DFS i skonfiguruj
> replikacje i powinno
> ci zadzialac z marszu.
>
> Dzieki za ta ISA SDK, chcialbym sprzedawac dostep do WiFi u siebie, mysle
> wlasnie o mikroplatnosciach
> realizowanych w taki sposob.
mikroplatnosci to temat z innej beczki całkiem
mi chodzi generalnie o autoryzacje
tzn. mioj juzer którego numer komoorki jest znany i umiesczony w bazie
posługujac sie jednorazowym przesłanym przez sms hasełkiem uzyskuje szybki
dostep do pewnych zasobów FTP
znaczy si eon sie loguje system prosi o wyhgenerowanie kodu on klika dostaje
smsem hasło wbija i wchodzi na FTP
generalnie FTP dla klientów mam zabezpieczonego IPkiem
tunelowanie na szybko nie zawsze wychodzi jak sie siedzi głęboko w sieci u
klienta
pozdroo