Re: [XP Prof] Dwa lacza internetowe

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Mon 05 Feb 2007 - 12:23:20 MET

Użytkownik "Johnny" <moja_ocena@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:pgjmb1xw769a$.1tkzhxpd71dku.dlg@40tude.net...
> Witam
>
> Mam na swoim terenie dwoch dostawcow internetu, jeden bardzo stabilny i
> drogi, drugi tani i mniej stabilny. Chce postawic serwer, wiec sobie
> wykombinowalem, ze wezme duze lacze u tego tanszego dostawcy i slabe lacze
> u drozszego. Dzieki temu bede mial serwer on line caly czas, przez 99%
> czasu bedzie chodzil szybko, a w razie padu taniego lacza bedzie mogl
> nadal
> pracowac, choc wolniej.
> Czy gdy wsadze w kompa dwie sieciowki i podlacze oba lacza, to slabsze
> (ale
> [...]

Sprecyzuj co masz na mysli mowiac "wykorzysta oba lacza na żądanie
zewnetrzne wyslane do
serwera". Jesli chcesz zeby serwer dostal pakiet na jeden interfejs i
odpowiedzial innego,
to sie nie uda (a nawat jakby sie udalo, to najpewniej taka transmisje uwali
router klienta).
Co do failover o ktorym piszesz - to da sie zrobic, ale trzebaby albo uzyc
dynamicznego rutingu
(zeby serwer wiedzial kiedy ktore lacze padlo) albo porzezbic sobie regulki
kladace niedzialajacy
interfejs - Win samo z siebie uwaza ze trasa jest ok, jesli ethernet jest
"up".