Re: Swiat przechodzi na Linuxa

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Mon 05 Feb 2007 - 08:06:34 MET

Użytkownik "Rafał M" <rafalm1980@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:eq30ph$7nb$1@news.tkdami.net...

> a wiesz ze teraz ze mozesz zostac pozwany do sadu o znieslawienie,
> mozesz zaczynac srac w gacie, bo ja tego dopilnuje.

To mnie dopisz.
Uważasz się za francuza (spec małą lit.)
że chcesz stawać w obronie ich czci???
Myślisz że są takimi idiotami jak częsć polskiego Parlamentu????
...że obraża się, (wsadzą do więzienia)??!!
Albo zapomniałeś dorysować na końcu wypowiedzi dziesięciu uśmieszków,
albo jesteś idiotą.]

Pozdrawiam

Artur(m)