Re: Swiat przechodzi na Linuxa

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Sun 04 Feb 2007 - 19:26:42 MET

On Sat, 3 Feb 2007 21:37:58 +0100, Paweł Tomaszewski
<peval84@gezate.pl> wrote:

>Gdybym chciał inny soft i proste drag & drop to kupił bym inny odtwarzacz.

nie taki maly. nie o tak wysmakowanym choc prostym designie.

>Szczególnie, że jest sporo grajków które mają lepszą jakość dźwięku.

mnie osobiscie w ipodzie pzeszkadzal wlasnie wylacznie spospob
synchronizacji i koniecznosc uzywania mp3 tagow.
np. ktory ma lepsza (ale nie podobna - lepsza) jakos dzwieku?
i do tego mozna robic upload przed drag/drop. znam 3 moze 4 po
wymianie firmware'u, ale to jeszcze nie "sporo". <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.