Re: Migracja na Linuxa rozpoczeta

Autor: Tomasz Onyszko <t.onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Sun 04 Feb 2007 - 17:20:37 MET

Rafał M wrote:

> to moze kilka lat temu, kiedys tez zniechecony bylem do Linuxa, ale nie
> teraz ...

OK, moze teraz jestes entuzjasta linuxa i dobrze. Nie jestem ortodoksem
i nie widze swiata tylko przez okienka.

Ale przyjmij do wiadomosci ze istnieje cos takiego jak zasady rozne,
kiedys istniala jeszcze netykieta ale kto by sie tym teraz przejmowal.

Jedna z takich zasad jest "pisanie na temat" na grupach usenet.
Jezeli ktos z tej grupy chce poczytac o Linux, to sie zapisuje na grupe
o Linux. Wiec prosze powstrzymaj swoje zapedy ewangelizacyjne i nie
pisze nie na temat na grupe.

W ten sposob narazie dajesz przyklad tego ze sredni uzytkownik linuxa to
frustrat ktory nie jest w stanie przeczytac nazwy grupy, a jak jest w
stanie przeczytac to nie jest w stanie zrozumiec co znaczy
...os.ms-windows.winnt.

--
Tomasz Onyszko
http://www.w2k.pl/ - (PL)