Re: VPN Windows 2003 server i DHCP

Autor: sebek <sebekgroup_at_o2.pl>
Data: Sat 03 Feb 2007 - 15:09:11 MET

> Jakie zakresy DHCP masz ustawione na serwerze RRAS, a jakie na głównym
> wewnętrznym DHCP sieci lokalnej ? (Zakresy nie powinny się pokrywać). Na
> jakim serwerze stoi RRAS ? Windows Server 2000 czy 2003 ?. Routing masz
> włączony na zakładce "Ogólne", czy na zakładce "Protokoł IP" ?

To tak:
DHCP ma zakresy: 192.168.0.10 do 192.168.0.254
W Routing i dostęp zdalny mam ustawione, że adresy przydzielane są
przez DHCP. Ustawione jest to po kliknięciu nazwy serwera w Routing i
dostęp zdalny, wybraniu właściwości i Protokołu IP.
Jako tako nie mam rozróżnienia na DHCP dla VPN i sieci wewnętrznej.
Routing jest włączonny na zakładce Protokół IP a na zakładce Ogólne
mam zaznaczone: Router z opcję Routing sieci LAN i z wybieraniem
numeru na żądanie oraz jest zaznaczona opcja Serwer dostępu zdalnego.

Jest jeszcze jedna rzecz, nie mogę nawet dać ping po nazwie serwera...
Ale jak napiszę 192.168.0.1 to działa...

Wszystko jest na Windows 2003 Server Standard