Re: przywracanie konta użytkownika

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sat 03 Feb 2007 - 13:06:00 MET

<i105n2k@vp.pl> wrote in message
news:7195.00000049.45c4761d@newsgate.onet.pl...

> Miałem jedno konto użytkownika, po przywróceniu rejestru (niestety
> rejestr zaraz
> po instalacji) tego konta nei ma ekranie logowania, jest tylko
> Administrator i
> Gość. Natomiast pliki tego konta nadal są na dysku.

No to chyba nic dziwnego, bo konto tego użytkownika powstało już po
instalacji systemu i w przywróconym rejestrze nie ma po nim śladu. Załóż
teraz jakiegoś nowego usera i w Mój komputer | Właściwości |
Zaawansowane | Profile przekopiuj do jego profilu pliki tego
niedziałającego użytkownika. Nie zapomnij nadać mu praw do ich
użytkowania.
Będzie też świetna okazja do założenia zapasowego konta
administracyjnego.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/