Podłączenie Win98 do WinXP Prof. przez pulpit zdalny

Autor: ris <ris22_at_wytnijmniegazeta.pl>
Data: Sat 03 Feb 2007 - 12:38:35 MET

Witam,
Mam na jednym komputerze XP Prof. i dwa konta użytkowników, na jednym
jestem zalogowany i pracuje. Na drugim komputerze jest win98. Czy jest
możliwe zalogowanie się z drugiego komputera do pierwszego tak żeby dwie
osoby mogły pracować równocześnie na jednym komputerze? Wiem tyle że
standardowo się nie da na XP Prof. Jednak ktoś mi tam mówił, że jest to
możliwe tylko trzeba podmienić jakiś plik systemowy i dokonać
modyfikacji w rejestrze. Czy ktoś mógłby mnie ewentualnie odesłać do
jakiegoś opisu jak to zrobić? Ewentualnie może jest jakiś program, który
to umożliwia ?
pozdrawiam r