Re: UDMA... jaki?

Autor: ris <ris22_at_wytnijmniegazeta.pl>
Data: Sat 03 Feb 2007 - 11:56:02 MET

Lawrens Hammond napisał(a):
> [...]
> slave - szary, master - czarny) Jeszcze spróbuję może programem narzędziowym
> sprawdzić, czy jest to włączone w dyskach, bo na płycie jest napewno. Hmm...
> choć stary 15-gigowy Maxtor wyciągnął mi ok 45 MB, ale już 7-letni Seagate
> 8GB zaparł się i tylko PIO, wraz z komunikatem w dzienniku zdarzeń, ze
> "Timeout urządzenia", jeśli próbuję przeforsować UDMA. Odstawiłem, przyda
> się w innym miejscu.
>
> A może jest możliwość przekonania się, w którym aktualnie UDMA chodzą moje
> dyski? Może "pane Havranek, to se ne da"?
Panel sterowania -> System -> (zakładka) Sprzęt -> Menedżer urządzeń ->
Ustawić widok: "urządzenia według połączeń" następnie odszukać gałąź
"Podstawowy kanał IDE", następnie w zakładce "Ustawienia zaawansowane"
znajduje się "Bieżący tryb transferu" w którym pisze jaki urządzenie
używa tryb.

> Win2kPro, wszystkie poprawki. FW i AV są, ale nie przeszkadzają, sprawdzone.
> Płyta P5VDC-MX, chipset VIA. Wgranie Hyperiona nic nie zmienia, obecnie nie
> jest wgrany (skoro nie widać różnicy?).

pozdrawiam r